en ny vecka


Så är ännu en vecka igång! Helgen har varit en lugn och skön en vilket behövdes. I lördags gick jag ut på en promenad runt Djurgården med Jenny och Elin. En sjukt mysig promenad. Sen blev lördagskvällen riktigt lugn. Låg och såg greys anatomy (ååååh vilken hemsk serie) och sen när Kim kom hem från utbildningen la vi oss i sängen och gjorde en ganska tidig kväll.
 
I söndags (tänkte skriva igår då det känns som måndag idag??) så gjorde jag inte ett smack. Rörde knappt en fena. Såg lite greys och bara låg i sängen. Sen på kvällen bjöd Kims föräldrar oss på mat på Vapiano i Skrapan (MUMS) och efter det blev det impulsbio. En bra och skön helg med andra ord! Idag är det tisdag och jag kommer ha fullt upp jobbet vilket jag inte klagar på. När jag slutar ska jag och träna. Bröst och axlar står på schemat idag :)

Kommentarer
Postat av: Ma

F & F + MF hälsar, puss!

2013-10-23 @ 06:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0