lördag

Jag är dökääääääär i mina ny skor <3<3
 
Tack gud att det äntligen är helg! Idag lyckades jag sova till kl. 11 vilket var sååååååå skönt. Jag steg upp och började diska, slänga in tvätt i tvättmaskinen, dammsuga, skura, dammtorka, städa toaletten och plockt ihop saker som har legat lite huller om buller här. Nu kan lova er att denna lägenhet är den renaste ni någonsin skådat! Annars så har jag precis ätit upp min frukost (glömde bort att äta och kom på det för en kvart sen, haha) och nu ska jag springa iväg till tvättstugan och hämta sista tvätten. Sen ska jag bänka mig framför säsong 3 av grey's (låg uppe inatt och STORgrät till slutet av säsong 2, tur att Kim sov, haha, annars måste han trott att jag blivit knäpp) och även hinna med ett träningspass. Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Moster

Men schnygga skor, jamenNanting!!

2013-10-05 @ 17:42:58
Postat av: Ma

Jåå!

2013-10-07 @ 06:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0