ett långt och tråkigt inlägg

Heej. Nu var det förjädra längesen jag bloggade! Under tiden har jag hunnit vara hemma i pite, jobbat, haft en askul utekväll med Jenny, umgåtts med Kim och hans föräldrar, fortsatt vara sjuk och inte kunnat träna, myst med Kim, städat, handlat, tvättat (ni fattar), sett friidrotts-VM, jobbat ännu mer, varit på grönan, varit ute med Jenny, Julia, Elin, Wille och Kim och rantat runt lite överallt.

Idag har jag i alla fall jobbat. Länge. Halv 10 i morse ringde chefen och jag var tvungen att åka in till anläggningen då hela inpasseringssystemet har legat nere. Vid stängning var problemet fortfarande inte fixat. Kvart i 9 kunde dom inte göra mer, så då fick jag (äntligen) fara hem. Klockan 7 imorgon på morgonen måste jag upp för att vara på anläggningen 8. Så efter drygt 11 timmar på jobbet, en macka, en kopp kaffe och en baguette på hela dagen är jag mör nanting. Nu har jag fått i mig gröt och vattenmelon och säger GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Ma

Puss!!!

2013-08-22 @ 10:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0