helgen

Den här helgen har varit riktigt rolig! I fredags efter jobbet "skulle vi ta några öl" men det slutade i att våran 22 kvadratare fyllde 9 personer, sen blev det utgång och lite mer än några öl, haha. Vid halv 4-4 var jag hemma efter utgång på Debaser. Lördagen blev desto lugnare, heheh.... Kebab med Kim, åka buss med Jenny och Julia plus en mysig promenad. Idag styrde jag kosan mot mina kära vänner igen och solade några timmar, åt glass och promenerade för att titta på fiskar. Väl hemma igen hade killarna duka upp för tacos. Bra avslut på en braaaaa helg :-)

Nu ligger jag i sängen i alla fall och är bränd och jävlig, haha. Imorgon börjar ännu en ny arbetsvecka, bara att bita ihop. Nääääää, jag tycker om mitt jobb men det enda som fattas är typ två veckors semester. Får ta det senare istället helt enkelt!

 


Kommentarer
Postat av: Ma

Så härligt ni verkar ha det!!!
Jåå, kom hem snart, pusssss!

2013-07-22 @ 06:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0