onsdag

Hej på er! Nu är jag ensam i lägenheten i cirka två veckor så därav den charmiga frukosten, haha...  Orka samla på sig en massa disk när det ändå blir jag som måste diska det..? ;-) Nåja, Kim har åkt till Emmaboda och far sen till Piteå och jag kommer vara hemma här och jobba. Nada semester och nada PDOL vilket känns lite tråkigt. Det hade varit så jäkla kul att vara hemma och träffa alla. Och för att inte tala om lite ledighet bara... Det hade varit guld värt. Jag har också fått reda på att jag inte kommer få ledigt förrän i mitten av september, MEN jag får väl vara glad ändå. Jag har ju faktiskt ett jobb jag tycker om. Jag måste även säga att jag blev glatt överraskad när jag såg min lönespec igår. 4000 kr i bonus den här månaden förgyllde min ensamhet, så jag ska inte vara så bitter :-)

 

Jajaja, jag har hunnit dammsuga och dammtorka nu på morgonen och nu ska jag äta upp min frukost, fräscha till mig och sen fara till jobbet. Men innan det vill jag bara slänga iväg en avundsjuk hälsning till mamma och pappa som är på väg till Ungern....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0