surprise surprise!

I fredags när Kim åkte hem till Piteå över helgen passade Voke på att komma ner hit. Vi har ätit gott, tagit det lugnt i Kungsträdgården, gått genom gamla stan, fikat, sett massvis med filmer, försökt göra grillat till middag (engångsgrillar SUGER), promenerat runt här på Söder och ätit brunch i björns trädgård. Inte nog med det har jag bränt mig galet mycket, kolla bilden.
 
Det kanske märks att jag inte har sett solen på ett tag? Mestadels på grund av medicinen jag har käkat. Nu är jag i alla fall klar med den och jag vill inte påstå att hostan har blivit mycket bättre. Inte heller snuvan eller mitt lock i öronen. Skulle inte den här medicinen fungera är läkarens råd att jag ska vänta ut det... Jaha, hur länge då?? Jag vill kunna träna, höra som en normal människa och inte behöva snyta mig stup i kvarten.
 
Annars ville jag bara kika in här och säga att jag förhoppningsvis kommer börja blogga igen, haha. Jag borde i alla fall gå och lägga mig nu om jag ska orka upp inför ännu en ny arbetsdag. Innan jag går och lägger mig bredvid min kära syster måste jag borsta gaddarna. Natti!

Kommentarer
Postat av: Ma

Så kul att se er, hoppas att helgen har varit bra!
Ta det lungt med solandet ett tag till är du snäll, Puss!

2013-05-14 @ 06:37:27
Postat av: fritte

ÅH VA FINA NI EEEEE :D

2013-05-17 @ 00:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0