vecka tjugoett

Då var det måndag igen och ännu en ny arbetsvecka ska klaras av. Det känns inte alltför jobbigt då jag trivs så jäkla bra där på Sturis :-) Alla medlemmar är så snälla och trevliga vilket gör jobbet tusen gånger lättare!
Annars så har jag precis ätit klart mitt kvällsfika och snart måste jag och Kim gå ner till Lidl och fylla på kylen lite. Jag tycker inte vi gör nåt annat än att handla??
 
Jag har även blivit kvitt min förkylning nu, peppar peppar. Liiiiite snuva och liiiiite hosta finns kvar men det är ingenting om man jämför med vad det var tidigare. I morse så steg jag i alla fall upp och for till gymmet. ÄNTLIGEN. Jag tog det dock lugnt med bara 45 minuters jogg, men det känns skönt att i alla fall komma igång lite smått :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0