dags för en update!



Nu kände jag att det är dags för en liten uppdatering, eller särskilt ni där hemma kanske! Dagarna och veckorna flyter på och går i 110 km i timmen. Jag fattar inte vart tiden tar vägen?? Snart är det jul och innan jag vet ordet av det så är det sommar igen.

Jaja. Under den här tiden har jag hunnit vara på stand up med Jenny, tränat, jobbat, tränat, jobbat, tränat, haft möte, handlat, städat, tvättat jaaaa ni fattar, umgåtts med mina kära vänner, sett greys och även tagit det lugnt. Så med andra ord har det inte hänt så himla mycket. 

Dock så ser jag vääääldigt mycket fram emot veckorna som kommer! Mamma kommer på besök, även pappa en vecka efter, major lazer spelar på Münchenbryggeriet den 19e, lights-festivalen kickar i gång i slutet av månaden och förhoppningsvis kan jag även boka hemresa över jul snart. Imorgon får jag reda på om jag har fått ledigt. HOPPAS.

Kommentarer
Postat av: frida

LÄNGTAR! :))))))

2013-11-07 @ 18:31:53
Postat av: Ma

Helt klart tid för en uppdate!
Längtar till nästa helg:)
Håller tummarna för ledigheten :)

2013-11-08 @ 07:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0