131015


I lördags så vaknade jag vid halv 8 (!!), städade lägenheten, gick på systemet för första gången (ja, jag var nervös, haha), mötte upp Jenny och gick på stan, åt kebabsallad till middag och sen kom några tjejer över hit för att fira min födelsedag i efterskott. Senare gick vi ut på marie levau. Allt som allt en skitkul kväll! 
 
Söndagen blev dock inte lika kul. Jag minns seriöst inte sist jag var så bakis. Tror jag var vaken kanske 4-5 timmar totalt den dagen, resten sov jag. Haha uuusch.... Sååå annars då? Jobbade igår som vanligt, kom hem och däckade i sängen. Idag vaknade jag dock upp mycket piggare, åkte till gymmet och nu sitter jag är nyduschad, mätt i magan och ska dra iväg till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Ma

Pussss!!!!

2013-10-15 @ 13:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0