en bra torsdag


Hej! Imorse vaknade vi i ett soligt Stockholm, tack för det! Jag har tänkt nu hela veckan att jag ska ut på en powerwalk på morgonen innan jobbet, men har det inte varit fel på vädret så har jag haft en hemske huvudvärk. Men idag, då kom jag mig äntligen ut. Det blev en 6-kilometers promenad (50 min) och en mycket skön sådan.

Nu är jag i alla fall på jobbet och har en ca 2 timmars arbetsdag kvar. Efter det ska jag sola en kvart och sen gå till Hötorget för ett bröst- och axelpass som jag egentligen skulle ha gjort i tisdags. Bättre sent är aldrig ju. Och förresten, kan inte fatta att det är helg imorgon?? Veckorna går så sjukt snabbt. Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0