ja, JAG LEVER

Hej på er alla glada!! Främst min kära familj där hemma kan jag tänka mig ;) Jag lever och jag mår bra. Jag hade tänkt lägga upp en hel drös med bilder (från de senaste två månaderna??) lite senare under veckan, förhoppningsvis till helgen för då har jag bestämt mig att inte göra nååånting. Det blir nog den lugnaste helgen på väldigt länge, men jag känner att det är välbehövligt! Jag vet inte hur många helger i rad jag har festat eller bara rantat runt?? Så nu är det dags för er LUGN helg.
 
Annars så har jag kommit igång med jobbet efter min två veckors semester som nästan var för skön. Det är full rulle hela dagarna, men det tackar jag för. Hips vips så är det snart helg. Det var även någon här i kommentarerna som undrade vars jag jobbade, då är svaret Fitness24seven på Stureplan!
 
Så mamma, är du nöjd nu? ;) Efter jag har skrivit klart dom här raderna ska jag krypa ner i sägen och se några avsnitt av grey's. Sen vill jag också bara tacka Jenny och Elin för den goda middagen ikväll! :D

Kommentarer
Postat av: Ma

Jaa, ganska nöjd ;-)

Pusss!!!!

2013-10-03 @ 06:36:48
Postat av: fritte

samma här, men mer behövs för att bli glad.....;)

2013-10-03 @ 10:47:17
Postat av: Moster

Liite nöjdare!! Kåmm ijenn nurå!!❤

2013-10-04 @ 07:46:47
Postat av: Ma.

Där ser du att det INTE bara är jag som vill se mer ;-)

2013-10-04 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0